Du kan altid finde en anledning
Hvis ikke – så opfind den

Der er søde anledninger, sjove anledninger, grove anledninger og specielle og spontane anledninger. Der er overspringsanledninger, pseoudoanledninger og hovsaanledninger. Der er anledninger der er så usynlige at de ikke kan ses, så sære at de ikke kan siges højt, så skøre at vi ikke tør tale om dem, så skæve at de færreste forstår dem og så gådefulde at ingen fatter en brik.

Vi finder altid en anledning. Og hvis vi ikke kan finde dem, så opfinder vi dem.

Med konceptet ”Du kan altid finde en anledning. Hvis ikke – så opfind den” dykker Carletti ned i alle danskernes tænkelige – og utænkelige – anledninger for at spise slik, og kampagne-universet er præcist lige så tosset som danskernes slikvaner.

Kampagnen kan opleves på SoMe, i butikkerne samt TV, og har de tre evigt populære klassikere fra Carletti i hovrollerne: Skumbananer, P-tærter og Brazilstænger.

TVC