Vi benytter cookies

Hvis du klikker videre på envision.dk, accepterer du automatisk brugen af cookies.

NYHED 1/3:
DEN DIGITALE BØRNEFAMILIE

DEN DIGITALE BØRNEFAMILIE

Den 1. december 2015 udkommer envisions nye store vidensrapport og fokus er denne gang rettet mod Den Digitale Børnefamilie.

Læs hele rapporten her:

Der findes cirka 789.000 børnefamilier i dagens Danmark og med b…

Læs mere

Den 1. december 2015 udkommer envisions nye store vidensrapport og fokus er denne gang rettet mod Den Digitale Børnefamilie.

Læs hele rapporten her: www.digifamilie.envision.dk

Der findes cirka 789.000 børnefamilier i dagens Danmark og med børnefamiliens store og kontinuerlige forbrug samt øgede rådighedsbeløb gennem de senere år er de af stor interesse for langt de fleste annoncører.

 

Værdifuld viden

Vi har sat os for at undersøge de danske børnefamiliers hverdag, fordi vi tror på, at viden er grundlaget for at kunne forstå de problemer, som børnefamilierne kæmper med. Det er også ud fra denne viden, at vi undersøger, hvordan digitale løsninger kan give mening i børnefamiliernes liv.

envisions rapport sætter derfor fokus på børnefamiliernes hverdag og digitale vaner og med tid som omdrejningspunkt deles rapporten op i 7 dage, 7 kapitler og 7 fokusområder: Mandag – Arbejde, Tirsdag – Shopping, Onsdag – Måltid, Torsdag – Voksentid, Fredag – Kvalitetstid, Lørdag – Leg, Søndag – Fest.

 

Kend mine behov og forstyr mig ikke unødvendigt

Tid er en mangelvare for børnefamilierne. Det at få tiden til at hænge sammen med arbejde, huslige pligter, institutioner, legeaftaler og samtidig finde tid til at arbejde på personlige ambitioner og have tid til mor og far som enkeltindivid er en kabale, der kan være svær at få til at gå op. Rapporten viser da også, at børnefamilierne er stressede og kæmper med at få hverdagen til at hænge sammen.

 

Do's & Dont's

Tid er derfor en knap ressource for børnefamilierne. De har fart på, stiller høje krav til virksomheder og vil for alt i verden ikke forstyrres unødvendigt.

Det er med andre ord svært for annoncører at navigere i børnefamiliernes pressede hverdag.

Selvom børnefamilierne langt fra er lette at komme i kontakt med, ligger der et hav af forretningsmæssige muligheder for de annoncører, der kan forstå og kommunikere til børnefamilierne.

Tilsammen tilbyder rapporten en række Do's & Don’ts, når det gælder kommunikation og markedsføring rettet mod den digitale børnefamilie.

 

Minimér

ADVERTISING EFFECTIVENESS AWARD TIL WWF

ADVERTISING EFFECTIVENESS AWARD TIL WWF

og e vinder en AEA for vores kampagne Fra pandakram til politisk handling. 

For første gang i Danmark meldte en NGO sig ind i valgkampen i maj 2015 med valgplakater, politiske budskaber og spidskandidater, der er nogle af verdens …

Læs mere

WWF og envision vinder en AEA for vores kampagne Fra pandakram til politisk handling. 

For første gang i Danmark meldte en NGO sig ind i valgkampen i maj 2015 med valgplakater, politiske budskaber og spidskandidater, der er nogle af verdens mest truede dyr med vinklen "Der er større problemer".

Målene var at skabe opmærksomhed og grønne temaer, få forskellige grønne temaer på den politiske dagsorden, og at bane vej for politisk handling.

Kampagnen gik over al forventning. Vi fik skabt massiv opmærksomhed omkring kampagnen og de grønne teamer. Vi fik både medier og politikere til at snakke og dele.

Seks partier forpligtede sig til at skabe mere urørt skov i Danmark. Og den nye regering skrev biodiversitet og urørt skov ind i det nye regeringsgrundlag, efter Lars Løkke Rasmussen med henvisning til WWF lovede det foran hele Danmark under en valgdebat på TV2.

Kampagnens humoristiske dimension omkring et meget alvorligt emne, og det lykkes her at udnytte politikerlede på en konstruktivt og værdiskabende måde. Det lykkes ovenikøbet med at bruge formen – en valgplakat, som ikke så mange læser, meget fint, så den skabte værdi, og satte aftryk på den politiske dagsorden.

 

Minimér

ENVISIONS FORBRUGERPANEL - VIL DU VÆRE MED?

ENVISIONS FORBRUGERPANEL - VIL DU VÆRE MED?

Hos envision lever vi af at kende danskerne, og vi er i al beskedenhed ret skrappe til det. Det er vi kun, fordi vi hele tiden holder os ajour med, hvad der rører sig blandt dem. På jobbet, i indkøbskurven, under rejsen, henover middagsbordet og bag…

Læs mere

Hos envision lever vi af at kende danskerne, og vi er i al beskedenhed ret skrappe til det. Det er vi kun, fordi vi hele tiden holder os ajour med, hvad der rører sig blandt dem. På jobbet, i indkøbskurven, under rejsen, henover middagsbordet og bag skærmen.
 
Lige nu søger vi medlemmer fra hele landet til vores nye forbrugerpanel. Det er et panel, vi vil spørge, når vi undrer os over noget. Når vi har brug for at teste en ny vare for en kunde eller når en ny tendens breder sig, og vi vil vide hvorfor. Vi vil med andre ord høre panelets uforbeholdne mening til alt mellem himmel og jord. Vi sender 1-2 elektroniske spørgeskemaer om måneden af 5-10 minutters varighed, og det hele er anonymt.

 

Se vores teaser video her: https://vimeo.com/137927761


 
Hvis du vil være en del af panelet, så klik her og tilmeld dig

Minimér

envision.dk

envision.dk

ideer, der giver mening

Vi er et af Danmarks bedste reklamebureauer.

Det kan vi godt tillade os at sige. Især fordi vi ligger nr. 4 på branchens image 2015. Fordi vi er ét af de ældste bureauer i den danske reklamebranche. Fordi vi er stolte af at være blandt de få, der ikke har en stor amerikansk Big Brother i ryggen, men er os selv. Og fordi vi de sidste par år har været ét af de mest omtalte bureauer i landet, når det gælder vores viden, vores arbejde, vores reklamepriser og føtex-sangen, som danskerne enten hader eller elsker. 

envisions image 2015
Nr. 1 på forbrugerindsigt
Nr. 2 på forståelse for kundernes forretning
Nr. 5 på strategisk stærke

-  og effekten af det hele kan du se lige her.

Kilde: MyImage 2014, MyResearch: Analyse baseret på 708 marketingansvarliges besvarelser. 

Kunsten at fikse ting - og tænke sig om imens.

Vi forsøger at være ærlige over for vores kunder og os selv. Derfor kan vi også ærligt sige, at en særlig kompetence hos os er at få ting ordnet og ført ud i livet. Men vi tænker os om imens. Derfor giver det mening for os at være et reklame- og vidensbureau, der kan bringe kreativitet, viden, digitale medier, design og produktion på banen alt efter behov. 

envision er et vidensbureau.

Gode ideer er ikke sjove for at være sjove og taget ud af den blå luft. De er ikke reklamegøgl og kommunikationslir. Hos envision giver ideerne mening. Mening for forbrugerne midt i deres liv og hverdag. Og mening for vores kunder med deres mål og ambitioner. Vi mener, at den rigtige viden skaber strategisk kreativitet, der flytter mennesker, holdninger og varer. 

Du kan hente vores vidensstudier og forbrugerrapporter på envision.dk fra en tablet eller computer.

Vi har defineret vores drømmekunde.

Vi har store kunder, mellemstore kunder og de helt små. Men størrelsen er ikke det vigtigste for os. Vi har mange fødevarekunder og detailkæder. Vi har banker, forlystelsesparker, storcentre og offentlige institutioner på kundelisten. Og mange andre. Men kundekategorierne er ikke det vigtigste for os. Det vigtigste for os er at arbejde sammen med kunder, som også tror på, at ideer skal give mening.

Vi går ret meget op i, om det virker.

Kommunikationsstrategien, den kreative idé og effekten er en treenighed, der giver mening. For det skal virke, det vi laver. Hvad enten det er for at få flere varer ned i kurven, udbrede kendskabet eller ændre en holdning. Hver dag skaber vi resultater og styrker vores langvarige samarbejde med vores kunder. Derfor er vi blandt andet stolte over at have vundet en Advertising Effectiveness Award for Fårup Sommerland i 2011, Waoo i 2013 og WWF i 2015. Og derfor er effekt en fast del af vores arbejde.

Silvan

Sammen med Marv har vi udviklet SILVANs filmunivers. Løsningen tager afsæt i den umiddelbare skabertrang, vi alle er født med, men som nogle gange bliver glemt. Med SILVANs rådgivning og services kan vi alle genopleve denne ukomplicerede tilgang til tingene, der prægede os som børn. Du kunne engang – du kan igen.

Waoo

Store og stærke konkurrenter var der nok af, da Waoo! angreb markedet for bredbånd. Løsningen var et unikt ståsted og en markant kommunikation.

WWF

For første gang i Danmark går en NGO til valg. Med en kampagne, som er skabt af envision melder WWF sig ind i valgkampen med valgplakater, politiske budskaber og spidskandidater, der er nogle af verdens mest truede dyr.

Storcenter Nord

Storcenter Nord i Aarhus er byens bedste familiecenter. Men konkurrencen om at være lige netop børnefamiliernes center er blevet skærpet i de senere år.

Skoringen

Målet med Skoringens nye kommunikation var at ensrette deres kommunikation og opbygge deres brand til at være norske og danske familiers foretrukne skobutik.

Skagenfood

Målet for Skagenfood var flere faste abonnenter på fiskekasserne. Midlet blev et tv-spot, der satte fokus på Skagenfoods løfte om frisk fisk direkte fra havet til din hoveddør.

Region Syddanmark

Vi har gennemført analyser af borgere i Region Syddanmark. Det har vi lavet en 100+ siders analyserapport omkring.

Rationel – Vinduer og døre, der holder

Don’t tell it. Prove it! Det har været mantraet i samarbejdet med vinduesproducenten Rationel. Case: Vinduer og døre, der holder.

Punkt 1 - Kombi-film

envision har skabt en fælles markedsføringsramme for expert og punkt1 med vende-aviser og tv, der rummer begge kæders brandværdi.

Punkt 1 - Jonas Schmidt

Samarbejdet med punkt 1 strækker sig over flere år med udvikling af tv, avis og butiksmateriale. Case: Kom hjem med det rigtige – til den rigtige pris.

Premier is

Premier Is er Gammeldags Flødeis, der passer til danskernes smag, og som dyrker de gode og klassiske råvarer. Denne strategi skal afspejles i deres målsætning og kommunikation.

Peter Larsen Kaffe

envision har udviklet et nyt unikt urbant koncept for Peter Larsen, udivklet med øje for deres stolte kaffetradition og tilgang til økologisk kaffe.

NRGi

NRGi ønskede et website som i højere grad kunne kommunikere en samlet enhed. Moderselskabet og Kuben Management er integreret på sitet og flere vil følge.

Ministeriet for børn og undervisning

Kampagnen for Ministeriet for børn og undervisning handler om fravær, men vi kalder det en tilstedeværelseskampagne. Case: Det er bedst, når alle er her.

Mesterhakket – Universets bedste hakkekød

Da Dansk Supermarked i sin tid introducerede Mesterhakket stod envision bag kampagnen – og igen, da det blev relanceret. Case: Mesterhakket – universets bedste hakkekød.

Levevis - er til for dig

envision har udviklet strategi, emballage og det kreative univers bag Levevis, som gør det nemmere at træffe det sunde valg i Netto, Bilka og føtex.

Krifa

Krifa har en ambitiøs og langsigtet plan om at skabe god arbejdslyst for alle. envision er bureauet, der hjælper med at få visionen til at lykkes på tværs af alle medier.

Kolding Storcenter

For Kolding Storcenter udvikler vi modekampagner til tilbudsmagasinet og skaber ideer til events, som f.eks. verdens længste catwalk. Case: En større oplevelse.

Kohberg – Støt brysterne

envision hjalp Kohberg med at udfordre den kedelige brødhylde gennem tv-universer, prisvindende emballagedesign og produktlanceringer. Case: Støt brysterne.

imidt

envision har udviklet en ny identitet og en ambitiøs kampagne for imidt, som skal skabe øge kendskab og trafik til det midtjyske erhvervsfremmesystem

Nord Gourmet

NORD er nyt nordisk tapas smørrebrød. envision har været med til at udtænke alle detaljer lige fra indretning af foodtrucken til emballage og sociale medie strategi.

Hjem-Is

"Alletiders øjeblik" sætter fokus på oplevelsen, når Hjem-Is bilen kommer.

Go´on

Go'on har 70 stationer, men stadig ukendt. envision har skabt en strategi og en ny profil med en integreret taktisk dimension til at få kunderne til at bryde vanen og tanke hos Go'on.

Føtex prismatch

envision har i samarbejde med føtex udviklet kampagnen Prismatch, der garanterer discountpris på en række mærkevarer. Case: føtex Prismatch

Føtex 1 - Vi gør mere for dig

I mere end 20 år har envision stået bag Danmarks flotteste tilbudsavis og resten af markedsføringen for føtex. Og det gør vi stadig … Case: Føtex kan lide, når noget er lækkert.

DLG

DLG Food ønsker at øge brandpræferencen til deres serie af syltede grøntsager fra Samsø Konservesfabrik. envision har udviklet nyt navn til fabrikken og nye produktemballager.

DANÆG_BRUG_SKALLEN

Æg har aldrig været sjovere – eller klogere! ProfessorBlomme og Æggehovederne lærer børn at ’bruge skallen’ gennem en række sjove og skøre ægsperimenter. Se mere på danæg.dk.

Danæg

I al sin enkelthed har ægget emballeret sig selv bag skallen. Udfordringen bestod derfor i at skabe præference for DANÆG’s brand, produkt og historie.

Dansk Supermarked

envision har udviklet en lang række private-label designs for Netto til DK og UK.

Ceres

Sammen med Ceres har vi udarbejdet en platform der hylder Aarhus - og i særdeleshed de Hviie. Skål!

Bongrain

Den franske Geramont ost skulle introduceres i norden. envision har tilpasset og synkroniseret tyske emballager og markedsføringsmateriale til det nordiske marked.

Bilka

Bilka ønsker en gennemgribende revitalisering af deres brand. I den forbindelse får både aviser, tv-spots og butikker løbende en make-over.

Bellevue

Oplevelsesgaveboksene opfattes ens. Det ville Bellevue gerne gøre op med. envision har udviklet strategi og nye emballager som vidner om en større oplevelse.

Aarhus Festuge

envision har udviklet et nyt, inspirerende og mere brugervenlig website til Aarhus Festuge, som skal guide til bedre oplevelser. Se det fulde website på www.aarhusfest.dk

Du kan læse disse og andre cases på envision.dk fra en tablet eller computer.

Fra omtanke til handling.

Hos envision ser vi ud i verden for at samle viden og indsigter, der gør os klogere på medier, markeder og mennesker. Men vi nøjes ikke med at kigge. Vi er et hus af ildsjæle, som også involverer og engagerer os uden for bureauets fire vægge. Hvis vi møder et projekt på vores vej, hvor vi kan gøre en forskel, er der ikke langt til handling. Det giver ganske enkelt mening for os også at opføre os ordentligt, mens vi tænker os om. 

blog!

Om indsigter, viden, målgrupper og ideer der giver mening.

Besøg vores blog

envision blog

Job.

Vi vil altid gerne modtage ansøgninger og cv'er fra dygtige kandidater. Send din ansøgning til job@envision.dk. Vi bestræber os på at svare inden for 14 dage.

Kontakt

ENVISION A/S

Christiansgade 30

8000 Aarhus C

T: 87302800

F: 87302905

twitter LinkedIn Facebook

Adm. Direktør

Mona Juul

T: 29684918

twitter

Kontaktdirektør

Christian Kirkegaard

T: 29684905

twitter

Kreativ Direktør

Jesper Herholt

T: 41705101

twitter

Digital direktør

Hannu Vangsgaard

T: 29684927

twitter

økonomidirektør

Anni Sørensen

T: 29684920

twitter

Kontakt- og produktionschef

Annette Quorning

T: 29690120

twitter

Produktionschef

Hanne Østergaard

T: 29684909

twitter

Produktionschef/repro

Chris Mikkelsen

T: 29684928

twitter

IT-Chef

Kim Birk Laursen

T: 61621300

twitter

Vi benytter cookies

envision.dk anvender cookies. En cookie er en lille, ufarlig tekstfil, som hverken kan sprede computervirus eller på anden made forvolde skade.

Formålet med cookies er at hjælpe hjemmesiden med at identificere dig, så vi kan gøre din brug af envision.dk mere effektiv og dermed give dig en bedre oplevelse.

envision.dk anvender cookies til flg. formål:

Sessioncookie

En sessioncookie identificerer dig som bruger, mens du er på sitet. Denne cookie slettes, når du lukker din browser.

Analytics cookie

En analytics cookie måler, hvilke sider og elementer der benyttes mest på envision.dk. Envision anvender Google Analytics til at indsamle statistik, som kan forbedre sitet.

Cookieaccept

Når du har accepteret brugen af cookies (enten ved at klikke accept, eller ved at klikke videre på sitet), gemmes en cookie med denne information. Dermed vil du ikke blive præsenteret for dette næste gang, du besøger sitet. Denne accept gemmes i et år.

Tredjepartscookies

Fordi envision.dk integrerer med vimeo.com, anvendes der tredjepartscookies fra dette site.

Hvordan slipper jeg helt for cookies?

Såfremt du ønsker at slette eller helt at undgå Cookies, finder du information og vejledninger her:

http://minecookies.org/cookiehandtering

> Language: English
profile:
section:
size:
scroll: