Vi benytter cookies

Hvis du klikker videre på envision.dk, accepterer du automatisk brugen af cookies.

NYHED 1/1:

ENVISION SØGER DIGITAL PRODUCER

envision søger en digital producer, der kan stå i spidsen for digitale projekter fra idé til færdig løsning og være bindeleddet mellem reklame- og webbureau.

Du skal beherske:

Forståelse for det digitale marked og de muligheder, der løbende op…

Læs mere

envision søger en digital producer, der kan stå i spidsen for digitale projekter fra idé til færdig løsning og være bindeleddet mellem reklame- og webbureau.

Du skal beherske:

Forståelse for det digitale marked og de muligheder, der løbende opstår

Digital sparring ifm. kreative løsninger

Priotering, definering og beskrivelse af den rigtige digitale løsning- herunder flowcharts, wireframing og kravspecifikationer

Evaluering og optimering af digitale løsninger

Sikring af høj leverancekvalitet og overholdelse af tids- og budgetrammer

At være leveranceansvarlig for den digitale del af løsning/kampagne

 

Læs mere om jobbet under Om Os

 

Minimér

envision.dk

envision.dk

ideer, der giver mening

Vi er et af Danmarks bedste reklamebureauer.

Det kan vi godt tillade os at sige. Især fordi vi ligger nr. 5 på branchens image 2014. Fordi vi er ét af de ældste bureauer i den danske reklamebranche. Fordi vi er stolte af at være blandt de få, der ikke har en stor amerikansk Big Brother i ryggen, men er os selv. Og fordi vi de sidste par år har været ét af de mest omtalte bureauer i landet, når det gælder vores viden, vores arbejde, vores reklamepriser og føtex-sangen, som danskerne enten hader eller elsker. 

envisions image 2014
Nr. 1 på forbrugerindsigt
Nr. 2 på forståelse for kundernes forretning
Nr. 4 på gode til at skabe resultater

-  og effekten af det hele kan du se lige her

Kilde: MyImage 2014, MyResearch: Analyse baseret på 556 marketingansvarliges besvarelser. Omfatter 36 reklamebureauer, 13 mediabureauer og 20 digitale bureauer. 

Kunsten at fikse ting - og tænke sig om imens.

Vi forsøger at være ærlige over for vores kunder og os selv. Derfor kan vi også ærligt sige, at en særlig kompetence hos os er at få ting ordnet og ført ud i livet. Men vi tænker os om imens. Derfor giver det mening for os at være et reklame- og vidensbureau, der kan bringe kreativitet, viden, digitale medier, design og produktion på banen alt efter behov. 

envision er et vidensbureau.

Gode ideer er ikke sjove for at være sjove og taget ud af den blå luft. De er ikke reklamegøgl og kommunikationslir. Hos envision giver ideerne mening. Mening for forbrugerne midt i deres liv og hverdag. Og mening for vores kunder med deres mål og ambitioner. Vi mener, at den rigtige viden skaber strategisk kreativitet, der flytter mennesker, holdninger og varer. 

Du kan hente vores vidensstudier og forbrugerrapporter på envision.dk fra en tablet eller computer.

Vi har defineret vores drømmekunde.

Vi har store kunder, mellemstore kunder og de helt små. Men størrelsen er ikke det vigtigste for os. Vi har mange fødevarekunder og detailkæder. Vi har banker, forlystelsesparker, storcentre og offentlige institutioner på kundelisten. Og mange andre. Men kundekategorierne er ikke det vigtigste for os. Det vigtigste for os er at arbejde sammen med kunder, som også tror på, at ideer skal give mening.

Vi går ret meget op i, om det virker.

Kommunikationsstrategien, den kreative idé og effekten er en treenighed, der giver mening. For det skal virke, det vi laver. Hvad enten det er for at få flere varer ned i kurven, udbrede kendskabet eller ændre en holdning. Hver dag skaber vi resultater og styrker vores langvarige samarbejde med vores kunder. Derfor er vi blandt andet stolte over at have vundet en Advertising Effectiveness Award 2011 for Fårup Sommerland og Waoo i 2013. Og derfor er effekt en fast del af vores arbejde.

Bilka

Bilka ønskede en gennemgribende revitalisering af deres brand. I den forbindelse har både aviser, tv-spots og butikker fået en make-over.

imidt

envision har udviklet en ny identitet og en ambitiøs kampagne for imidt, som skal skabe øge kendskabet og trafikken til det midtjyske erhvervsfremmesystem

Ministeriet for børn og undervisning

Kampagnen for Ministeriet for børn og undervisning handler om fravær, men vi kalder det en tilstedeværelseskampagne. Case: Det er bedst, når alle er her.

Skoringen

Målet med Skoringens nye kommunikation var at ensrette deres kommunikation og opbygge deres brand til at være norske og danske familiers foretrukne skobutik.

Danæg

I al sin enkelthed har ægget emballeret sig selv bag skallen. Udfordringen bestod derfor i at skabe præference for DANÆG’s brand, produkt og historie.

Føtex prismatch

envision har i samarbejde med føtex udviklet kampagnen Prismatch, der garanterer discountpris på en række mærkevarer. Case: føtex Prismatch

Waoo

Store og stærke konkurrenter var der nok af, da Waoo! meldte sin ankomst på markedet for bredbånd. Løsningen var skabelsen af et unikt ståsted og en markant kommunikation, der siden er blevet belønnet med en AEA. Case: Fremtiden fås nu!

Punkt 1 - Kombi-film

envision har skabt en fælles markedsføringsramme for expert og punkt1 med vende-aviser og tv, der rummer begge kæders brandværdi. Case: Kombi expert og punkt1.

Silvan

Sammen med SILVAN har vi skabt en ny kommunikationsstrategi, der tager hånd om både de taktiske, strategiske og forretningsmæssige udfordringer.

Punkt 1 - Jonas Schmidt

Samarbejdet med punkt 1 strækker sig over flere år med udvikling af tv, avis og butiksmateriale. Case: Kom hjem med det rigtige – til den rigtige pris.

Levevis - er til for dig

envision har udviklet strategien, emballagedesign og det kreative univers bag Levevis, som gør det nemmere at træffe det sunde valg i Netto, Bilka og føtex. Case: levevis er til for dig.

Fårup Sommerland

Kommunikationen er ikke helt ude i skoven. En konsekvent strategi og et tidsløst koncept er rammen om et kreativt univers, der har udviklet sig over årene. Case: Et sommerland helt ude i skoven.

Føtex er sej – Vi gør mere for dig

I mere end 20 år har envision stået bag Danmarks flotteste tilbudsavis og resten af markedsføringen for føtex. Og det gør vi stadig… Case: Føtex er sej.

Kolding Storcenter – En større oplevelse

For Kolding Storcenter udvikler vi modekampagner til tilbudsmagasinet og skaber ideer til events, som f.eks. verdens længste catwalk. Case: En større oplevelse.

Mesterhakket – Universets bedste hakkekød

Da Dansk Supermarked i sin tid introducerede Mesterhakket stod envision bag kampagnen – og igen, da det blev relanceret. Case: Mesterhakket – universets bedste hakkekød.

Kohberg – Støt brysterne

envision hjalp Kohberg med at udfordre den kedelige brødhylde gennem tv-universer, prisvindende emballagedesign og produktlanceringer. Case: Støt brysterne.

Rationel – Vinduer og døre, der holder

Don’t tell it. Prove it! Det har været mantraet i samarbejdet med vinduesproducenten Rationel. Case: Vinduer og døre, der holder.

Føtex 1 - Vi gør mere for dig

I mere end 20 år har envision stået bag Danmarks flotteste tilbudsavis og resten af markedsføringen for føtex. Og det gør vi stadig … Case: Føtex kan lide, når noget er lækkert.

Skagenfood

Målet for Skagenfood var flere faste abonnenter på fiskekasserne. Midlet blev et tv-spot, der satte fokus på Skagenfoods løfte om frisk fisk direkte fra havet til din hoveddør og en strategisk smart indrykningsplan.

Storcenter Nord

Storcenter Nord i Aarhus har længe været positioneret som byens bedste familiecenter. Ikke nogen dum position, og derfor er konkurrencen om at være lige netop børnefamiliernes center blevet skærpet i de senere år.

Du kan læse disse og andre cases på envision.dk fra en tablet eller computer.

Fra omtanke til handling.

Hos envision ser vi ud i verden for at samle viden og indsigter, der gør os klogere på medier, markeder og mennesker. Men vi nøjes ikke med at kigge. Vi er et hus af ildsjæle, som også involverer og engagerer os uden for bureauets fire vægge. Hvis vi møder et projekt på vores vej, hvor vi kan gøre en forskel, er der ikke langt til handling. Det giver ganske enkelt mening for os også at opføre os ordentligt, mens vi tænker os om. 

blog!

Om indsigter, viden, målgrupper og ideer der giver mening.

Besøg vores blog

A picture is worth…a meal

A picture is worth…a meal

We have all tried it or know someone who has. Some of us like to do it while others find it annoying or dumb. Yes, I am referring to the many pictures of food that fill our Instagram feeds. As … læs mere

Kontakt

ENVISION A/S

Christiansgade 30

8000 Aarhus C

T: 87302800

F: 87302905

twitter LinkedIn

JOB HOS ENVISION?

SEND DIN ANSØGNING TIL
JOB@ENVISION.DK
DU HØRER FRA OS INDEN
14 DAGE

Adm. Direktør

Mona Juul

T: 29684918

twitter

Kontaktdirektør

Christian Kirkegaard

T: 29684905

twitter

Kommerciel direktør

Ole Herstal

T: +4560646020

twitter

Kreativ Direktør

Jesper Herholt

T: 41705101

twitter

Strategisk Direktør

Anne Glad

T: 29690101

twitter

økonomidirektør

Anni Sørensen

T: 29684920

twitter

IT-Chef

Kim Birk Laursen

T: 61621300

twitter

Produktionschef

Hanne Østergaard

T: 29684909

twitter

Produktionschef/repro

Chris Mikkelsen

T: 29684928

twitter

Vi benytter cookies

envision.dk anvender cookies. En cookie er en lille, ufarlig tekstfil, som hverken kan sprede computervirus eller på anden made forvolde skade.

Formålet med cookies er at hjælpe hjemmesiden med at identificere dig, så vi kan gøre din brug af envision.dk mere effektiv og dermed give dig en bedre oplevelse.

envision.dk anvender cookies til flg. formål:

Sessioncookie

En sessioncookie identificerer dig som bruger, mens du er på sitet. Denne cookie slettes, når du lukker din browser.

Analytics cookie

En analytics cookie måler, hvilke sider og elementer der benyttes mest på envision.dk. Envision anvender Google Analytics til at indsamle statistik, som kan forbedre sitet.

Cookieaccept

Når du har accepteret brugen af cookies (enten ved at klikke accept, eller ved at klikke videre på sitet), gemmes en cookie med denne information. Dermed vil du ikke blive præsenteret for dette næste gang, du besøger sitet. Denne accept gemmes i et år.

Tredjepartscookies

Fordi envision.dk integrerer med vimeo.com, anvendes der tredjepartscookies fra dette site.

Hvordan slipper jeg helt for cookies?

Såfremt du ønsker at slette eller helt at undgå Cookies, finder du information og vejledninger her:

http://minecookies.org/cookiehandtering

> Language: English
profile:
section:
size:
scroll: