Vi benytter cookies

Hvis du klikker videre på envision.dk, accepterer du automatisk brugen af cookies.

NYHED 1/2:

KLAP inviterer til reception

Det er på tide. For mange anledninger til fest er gået tabt. Det skal der laves om på.

Derfor: KLAP RECEPTION

Den 14. november hos envision, Christiansgade 30, 8000 Aarhus C

Vi byder på god musik og noget til ganen - både i f…

Læs mere

Det er på tide. For mange anledninger til fest er gået tabt. Det skal der laves om på.

Derfor: KLAP RECEPTION

Den 14. november hos envision, Christiansgade 30, 8000 Aarhus C
Kl. 16:00 - 20:00

Vi byder på god musik og noget til ganen - både i flydende og i fast form.
Hvorfor? Primært fordi, at KLAP har indgået samarbejde med envision og Aarhuskontoret.
Sekundært fordi KLAP er i dyb gæld på festivitas kontoen.

Vi glæder os til at se så mange som muligt!

Minimér

Envision og Aarhuskontoret i ny alliance med Klap Film

Envision og Aarhuskontoret i ny alliance med Klap Film

De kreative filmdrenge fra Klap Film, der blandt andet har lavet film og musikvideoer for Red Bull, Microsoft, Nik & Jay og BESTSELLER indgår nu i ny konstellation med envision og Aarhuskontoret. De to aarhusianske reklamebureauer har hver købt …

Læs mere

De kreative filmdrenge fra Klap Film, der blandt andet har lavet film og musikvideoer for Red Bull, Microsoft, Nik & Jay og BESTSELLER indgår nu i ny konstellation med envision og Aarhuskontoret. De to aarhusianske reklamebureauer har hver købt en andel af Klap Film, som også selv forsætter som delejer af virksomheden.

- Der sker utroligt meget på filmfronten i øjeblikket, og vi er meget fascinerede af de to fyres evne til at skabe deres eget udtryk. De formår at lægge en helt særlig æstetik og fashionabelt look ind i deres film, og det kan vi se et stort potentiale i hos en række af vores kunder, siger Anders Tranæs der er direktør for Aarhuskontoret og nu også bliver direktør i Klapfilm.

Filmdrengene, Viktor Sloth og Martin Strandgaard er begge kun 25 år, men til trods for deres unge alder har de formået at skabe en international stil, der bygger på passion, perfektionisme og et perfekt match mellem verdensklasse fotografkompetencer, musikalitet og en unik klippeteknik, der binder det hele sammen til film, man husker. Klap skaber film i det korte format til det internationale marked.

Fotograf Viktor Sloth fortæller:
- Vores indgang til faget er mere kantet og ”fashion” end blot det gode håndværk. Vi vil gerne dyrke vores stil i endnu højere grad end nu og skabe en niche, som er vores. Topmålet er at skabe high end modekampagner og højne kvalitetsstandarden inden for virksomhedsfilm, reklamefilm, billboards, musikvideoer osv.

Konstellationen betyder, at de tre bureauer vil samarbejde tæt fremover, men derudover vil de fortsætte hvert sit samarbejde med eksterne leverandører, som matcher de enkelte opgaver. Klap Film rykker ind hos envision i Christiansgade i Aarhus og beholder sit firmanavn.

Klipper og designer Martin Strandgaard fortæller:
- Vi har brugt alle vores penge de seneste mange år på det nyeste grej, så vi altid kunne være med i den bedste liga. Det har betydet, at vi har spist en del havregrød og sparet på andre ting. Men vi lever og ånder for det her, og vi går ikke på kompromis. Når man ser på vores film, er der en klar linje i det æstetiske, hvor vi blandt andet leger og modellerer med klippeteknikker, hastigheder, farvesætninger, symbolikker – og selvfølgelig musik. Det et to minutters nydelse i en anden verden.

Med kompetencerne fra envision og Aarhuskontoret får Klap Film mulighed for at sætte helt nye retninger for brug af reklamefilm og ambitionen i den kreative enhed er, at gøre op med kendte konventioner og tænke billede og lyd ind på nye måder, når der løftes opgaver for kunderne.

Minimér

envision.dk

envision.dk

ideer, der giver mening

Vi er et af Danmarks bedste reklamebureauer.

Det kan vi godt tillade os at sige. Især fordi vi ligger nr. 5 på branchens image 2014. Fordi vi er ét af de ældste bureauer i den danske reklamebranche. Fordi vi er stolte af at være blandt de få, der ikke har en stor amerikansk Big Brother i ryggen, men er os selv. Og fordi vi de sidste par år har været ét af de mest omtalte bureauer i landet, når det gælder vores viden, vores arbejde, vores reklamepriser og føtex-sangen, som danskerne enten hader eller elsker. 

envisions image 2014
Nr. 1 på forbrugerindsigt
Nr. 2 på forståelse for kundernes forretning
Nr. 4 på gode til at skabe resultater

-  og effekten af det hele kan du se lige her

Kilde: MyImage 2014, MyResearch: Analyse baseret på 556 marketingansvarliges besvarelser. Omfatter 36 reklamebureauer, 13 mediabureauer og 20 digitale bureauer. 

Kunsten at fikse ting - og tænke sig om imens.

Vi forsøger at være ærlige over for vores kunder og os selv. Derfor kan vi også ærligt sige, at en særlig kompetence hos os er at få ting ordnet og ført ud i livet. Men vi tænker os om imens. Derfor giver det mening for os at være et reklame- og vidensbureau, der kan bringe kreativitet, viden, digitale medier, design og produktion på banen alt efter behov. 

envision er et vidensbureau.

Gode ideer er ikke sjove for at være sjove og taget ud af den blå luft. De er ikke reklamegøgl og kommunikationslir. Hos envision giver ideerne mening. Mening for forbrugerne midt i deres liv og hverdag. Og mening for vores kunder med deres mål og ambitioner. Vi mener, at den rigtige viden skaber strategisk kreativitet, der flytter mennesker, holdninger og varer. 

Du kan hente vores vidensstudier og forbrugerrapporter på envision.dk fra en tablet eller computer.

Vi har defineret vores drømmekunde.

Vi har store kunder, mellemstore kunder og de helt små. Men størrelsen er ikke det vigtigste for os. Vi har mange fødevarekunder og detailkæder. Vi har banker, forlystelsesparker, storcentre og offentlige institutioner på kundelisten. Og mange andre. Men kundekategorierne er ikke det vigtigste for os. Det vigtigste for os er at arbejde sammen med kunder, som også tror på, at ideer skal give mening.

Vi går ret meget op i, om det virker.

Kommunikationsstrategien, den kreative idé og effekten er en treenighed, der giver mening. For det skal virke, det vi laver. Hvad enten det er for at få flere varer ned i kurven, udbrede kendskabet eller ændre en holdning. Hver dag skaber vi resultater og styrker vores langvarige samarbejde med vores kunder. Derfor er vi blandt andet stolte over at have vundet en Advertising Effectiveness Award for Fårup Sommerland i 2011 og Waoo i 2013. Og derfor er effekt en fast del af vores arbejde.

Bilka

Bilka ønsker en gennemgribende revitalisering af deres brand. I den forbindelse får både aviser, tv-spots og butikker løbende en make-over.

Nord Gourmet

NORD er nyt nordisk tapas smørrebrød. envision har været med til at udtænke alle detaljer lige fra indretning af foodtrucken til emballage og sociale medie strategi.

Danæg

I al sin enkelthed har ægget emballeret sig selv bag skallen. Udfordringen bestod derfor i at skabe præference for DANÆG’s brand, produkt og historie.

Skoringen

Målet med Skoringens nye kommunikation var at ensrette deres kommunikation og opbygge deres brand til at være norske og danske familiers foretrukne skobutik.

Føtex prismatch

envision har i samarbejde med føtex udviklet kampagnen Prismatch, der garanterer discountpris på en række mærkevarer. Case: føtex Prismatch

Aarhus Festuge

envision har udviklet et nyt, inspirerende og mere brugervenlig website til Aarhus Festuge, som skal guide til bedre oplevelser. Se det fulde website på www.aarhusfest.dk

ILVA

envision har udviklet en ny grafisk platform til ILVA, der både favner image og taktisk kommunikation.

Punkt 1 - Kombi-film

envision har skabt en fælles markedsføringsramme for expert og punkt1 med vende-aviser og tv, der rummer begge kæders brandværdi. Case: Kombi expert og punkt1.

Silvan

Sammen med SILVAN har vi skabt en ny kommunikationsstrategi, der tager hånd om både de taktiske, strategiske og forretningsmæssige udfordringer.

Levevis - er til for dig

envision har udviklet strategi, emballage og det kreative univers bag Levevis, som gør det nemmere at træffe det sunde valg i Netto, Bilka og føtex.

Waoo

Store og stærke konkurrenter var der nok af, da Waoo! angreb markedet for bredbånd. Løsningen var et unikt ståsted og en markant kommunikation.

Føtex 1 - Vi gør mere for dig

I mere end 20 år har envision stået bag Danmarks flotteste tilbudsavis og resten af markedsføringen for føtex. Og det gør vi stadig … Case: Føtex kan lide, når noget er lækkert.

Rationel – Vinduer og døre, der holder

Don’t tell it. Prove it! Det har været mantraet i samarbejdet med vinduesproducenten Rationel. Case: Vinduer og døre, der holder.

Kohberg – Støt brysterne

envision hjalp Kohberg med at udfordre den kedelige brødhylde gennem tv-universer, prisvindende emballagedesign og produktlanceringer. Case: Støt brysterne.

Mesterhakket – Universets bedste hakkekød

Da Dansk Supermarked i sin tid introducerede Mesterhakket stod envision bag kampagnen – og igen, da det blev relanceret. Case: Mesterhakket – universets bedste hakkekød.

Skagenfood

Målet for Skagenfood var flere faste abonnenter på fiskekasserne. Midlet blev et tv-spot, der satte fokus på Skagenfoods løfte om frisk fisk direkte fra havet til din hoveddør.

Punkt 1 - Jonas Schmidt

Samarbejdet med punkt 1 strækker sig over flere år med udvikling af tv, avis og butiksmateriale. Case: Kom hjem med det rigtige – til den rigtige pris.

Storcenter Nord

Storcenter Nord i Aarhus er byens bedste familiecenter. Men konkurrencen om at være lige netop børnefamiliernes center er blevet skærpet i de senere år.

Premier is

Premier Is er Gammeldags Flødeis, der passer til danskernes smag, og som dyrker de gode og klassiske råvarer. Denne strategi skal afspejles i deres målsætning og kommunikation.

imidt

envision har udviklet en ny identitet og en ambitiøs kampagne for imidt, som skal skabe øge kendskab og trafik til det midtjyske erhvervsfremmesystem

Bongrain

Den franske Geramont ost skulle introduceres i norden. envision har tilpasset og synkroniseret tyske emballager og markedsføringsmateriale til det nordiske marked.

NRGi

NRGi ønskede et website som i højere grad kunne kommunikere en samlet enhed. Moderselskabet og Kuben Management er integreret på sitet og flere vil følge.

Go´on

Go'on har 70 stationer, men stadig ukendt. envision har skabt en strategi og en ny profil med en integreret taktisk dimension til at få kunderne til at bryde vanen og tanke hos Go'on.

DLG

DLG Food ønsker at øge brandpræferencen til deres serie af syltede grøntsager fra Samsø Konservesfabrik. envision har udviklet nyt navn til fabrikken og nye produktemballager.

Kolding Storcenter

For Kolding Storcenter udvikler vi modekampagner til tilbudsmagasinet og skaber ideer til events, som f.eks. verdens længste catwalk. Case: En større oplevelse.

Ministeriet for børn og undervisning

Kampagnen for Ministeriet for børn og undervisning handler om fravær, men vi kalder det en tilstedeværelseskampagne. Case: Det er bedst, når alle er her.

Du kan læse disse og andre cases på envision.dk fra en tablet eller computer.

Fra omtanke til handling.

Hos envision ser vi ud i verden for at samle viden og indsigter, der gør os klogere på medier, markeder og mennesker. Men vi nøjes ikke med at kigge. Vi er et hus af ildsjæle, som også involverer og engagerer os uden for bureauets fire vægge. Hvis vi møder et projekt på vores vej, hvor vi kan gøre en forskel, er der ikke langt til handling. Det giver ganske enkelt mening for os også at opføre os ordentligt, mens vi tænker os om. 

blog!

Om indsigter, viden, målgrupper og ideer der giver mening.

Besøg vores blog

En klog Goliath opfører sig som David

En klog Goliath opfører sig som David

Succes skaber vækst, og hvis en virksomhed bliver rigtig stor, skal den være rigtig glad. Eller hvad? I kølvandet på finanskrisen kølnedes forbrugernes følelser over for de store selskaber markant; og herhjemme blev nogle af 00’ernes helte – som fx … læs mere

Job

Vi vil altid gerne modtage ansøgninger og cv'er fra dygtige kandidater. Også selvom vi ikke søger nye kolleger i øjeblikket. Send din ansøgning til job@envision.dk. Vi bestræber os på at svare inden for 14 dage.

Kontakt

ENVISION A/S

Christiansgade 30

8000 Aarhus C

T: 87302800

F: 87302905

twitter LinkedIn Facebook

Adm. Direktør

Mona Juul

T: 29684918

twitter

Kontaktdirektør

Christian Kirkegaard

T: 29684905

twitter

Kommerciel direktør

Ole Herstal

T: +4560646020

twitter

Kreativ Direktør

Jesper Herholt

T: 41705101

twitter

Strategisk Direktør

Anne Glad

T: 29690101

twitter

økonomidirektør

Anni Sørensen

T: 29684920

twitter

IT-Chef

Kim Birk Laursen

T: 61621300

twitter

Produktionschef

Hanne Østergaard

T: 29684909

twitter

Produktionschef/repro

Chris Mikkelsen

T: 29684928

twitter

Vi benytter cookies

envision.dk anvender cookies. En cookie er en lille, ufarlig tekstfil, som hverken kan sprede computervirus eller på anden made forvolde skade.

Formålet med cookies er at hjælpe hjemmesiden med at identificere dig, så vi kan gøre din brug af envision.dk mere effektiv og dermed give dig en bedre oplevelse.

envision.dk anvender cookies til flg. formål:

Sessioncookie

En sessioncookie identificerer dig som bruger, mens du er på sitet. Denne cookie slettes, når du lukker din browser.

Analytics cookie

En analytics cookie måler, hvilke sider og elementer der benyttes mest på envision.dk. Envision anvender Google Analytics til at indsamle statistik, som kan forbedre sitet.

Cookieaccept

Når du har accepteret brugen af cookies (enten ved at klikke accept, eller ved at klikke videre på sitet), gemmes en cookie med denne information. Dermed vil du ikke blive præsenteret for dette næste gang, du besøger sitet. Denne accept gemmes i et år.

Tredjepartscookies

Fordi envision.dk integrerer med vimeo.com, anvendes der tredjepartscookies fra dette site.

Hvordan slipper jeg helt for cookies?

Såfremt du ønsker at slette eller helt at undgå Cookies, finder du information og vejledninger her:

http://minecookies.org/cookiehandtering

> Language: English
profile:
section:
size:
scroll: